piątek, 24 sierpnia 2012

U Bartka na imieninach ! :*

Hello. znów ! <3
Dzisiaj  byłam na imieninach mojego kuzyna Bartka. Na szczęście nie jestem tu sama, jest ze mną moja młodsza kuzynka Aleksandra. Na 'podwieczorek' zjadłam tort bezowy z malinami i jagodami, był bardzo dobry  Oczywiście już po pierwszej godzinie siedzenia z dorosłymi znudziło nam się to i wybrałyśmy się na kompa ;) Rodzice zawołali nas na kolację i  pojechaliśmy do domu. Zdjęć nie mam. Jutro szykuję się dość duża impreza, ponieważ idziemy na urodziny mojej cioci ( nie zdradzę które) W niedzielę powinien pojawić się post z milionami zdjęć ;)
 See you ! :*

17 komentarzy:

  1. coś dane w tym poście ci się pomyliły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, hej, bardzo podoba mi się Twój blog i tak się zastanawiam, czy nie chciałabyś się wzajemnie obserwować? :>

    OdpowiedzUsuń
  3. masz wszystko "zpapugowane" z bloga lawerol.blogspot.com, lucy-luucy.blogspot.com oraz ankyls.blogspot.com . jesteś żałosna .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby co jest spapugowane ? Ja mam wlasbe pomysły i nie wyprzedza na inne blogi . I ty sama jesteś zalosna.

      Usuń
    2. na przykład to:
      -nazwa "sweet dreams" od lawerol.blogspot.com,
      -tytuł bloga ściągnięty od ankyls.blogspot.com
      -videoblog ściągnięty od lucy-luucy.blogspot.com
      - link do bloga też ściągnięty od lawerol.blogspot.com

      tyle wystarczy?

      Usuń
    3. zgadzam się z tym w 100% .

      Usuń
    4. Tak szczerze to mam to gdzieś vat Wam się podoba czy coś Nie.podoba się na moim blogu.

      Usuń
    5. Dziewczyny Ogarnijcie się To że ona ma taką samą nazwę to nie znaczy,że jest jakąś papugą a te wasze teksty to dopiero są żałosne zachowujecie się jak jakieś bachory do cholery wejście się ogranijcie dzieci

      Usuń
  4. Cześć cześć, śledzimy siebie nawzajem i mam do Ciebie wieeelką prośbę: skomentuj ten post: http://szelkaszel.blogspot.com/2012/04/fashion-week-poland-2004.html Będę niezmiernie wdzięczna, bardzo mi na tym zależy. Jeśli masz chwilkę to pokomentuj też resztę postów z FW a na pewno jakoś się odwdzięczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog :) Będę zaglądała tutaj częściej. Obserwuję i liczę na to samo z twojej strony.
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/ <-- znajdziesz tam dużo fajnych rzeczy. Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń