niedziela, 2 września 2012

Wreszcie wróciłam ! :*

Hejooo !!
Wczoraj wreszcie wróciłam z Mielna. Niestety nie mam zdjęć, ponieważ w drodze do Mielna zepsuł mi się aparat. Telefonu nie używałam, bo nie było na to czasu. Tyle się działo. Pierwsze dwa dni spędziliśmy na plaży. Kolejne dni były pochmurne, a temperatura nie przekraczała 25 stopni. Wróciłam wczoraj ok. 19. Byłam tak zmęczona i od razu poszłam spać. Dzisiaj wstałam o 10. Musiałam zrobić jeszcze książki, więc zaraz po "porannej toalecie" zabrałam się za wszystko. Pograłam z przyjaciółmi w badmintona na moim ogródku, a następnie wybraliśmy się na wycieczkę rowerową ;)  O 17 obejrzałam mecz TVN ;)

Ugh... jutro rozpoczęcie roku. To jest jakaś MASAKRA  !! Niestety nic na to nie poradzimy ;( W wakacje codziennie spałam do 10, a jutro budzik na 6.30. ! Dla mnie to jeszcze noc :) Rozpoczęcie mam na ósmą. Idę do szkoły pieszo, więc muszę wyjść ok. 7.40. Do szkoły mam 10 minut. Wolę jednak być troszeczkę wcześniej, by się nagadać przed wejście na salę. Hahahahahaha.... Co ja mówię ! Przecież i tak przegadam całe rozpoczęcie ! :D

To na tyle.... jutro pojawi się jakiś ciekawy post ! ;)


paaaaaa :*

2 komentarze:

  1. ja już jestem po rozpoczęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog:)czekam na notki:)obserwuję i zapraszam do mnie
    http://marii-lemontree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń