niedziela, 9 września 2012

W Zaniemyślu ^^

Hej :)
Sorki, że tak długo nie pisałam, ale zaczęła się szkoła i trzeba było się ogarnąć :D Już pierwsze kartkówki i sprawdziany. Jak sam tytuł wskazuje w ten weekend byłam w Zaniemyślu- dość duża wieś, niedaleko miejscowości w której mieszkam.  W piątek, zaraz po szkole rodzice odebrali mnie ze szkoły i pojechaliśmy. Pomogłam mamie zrobić na miejscu kilka sałatek do ogniska, a potem uszykować ciasto na półmiski. Moi rodzice wyprawiali 15 rocznicę ślubu. Impreza nawet się udała. W piątek, ognisko nie trwało za długo, ponieważ padał deszcz i nikt nie chciał siedzieć i moknąć. Następny dzień zaczął się ok. godziny 9. Mama zrobiła z tatą na śniadanie jajecznicę. Można było również wypić flaczki, gdy ktoś nie lubił jajecznicy lub na odwrót. Ok. 12 wszyscy wyjechali oprócz siostry mojej mamy oraz moje kuzynki sześcioletnia Wiktoria i ośmioletnia Alicja :) W domu, z babcią został jednak roczny Michałek, który przyjechał ok. 13. Bawiłam się z nim, a wieczorem usypiałam. Wstaliśmy, zjedliśmy śniadanie i wróciliśmy do domu.






A wy gdzie spędziliście weekend ?? :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz